Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
środa, 25 kwietnia 2018

PÄR LAGERQVIST

Myśl nie ma celu

Myśl nie ma celu,
modlitwa nie ma ojca.
Ból nie ma domu,
tęsknota nie ma matki.

Urodzeni bez pępowiny.
Umierający nieznani.
Przybyli z nikąd.
Powracają w nicość.

31363357_10204593673839915_1300857934783620942_n

12:20, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Samotne spacery jak samotne zachody i wschódy słońca.
Samotne spacery jak samotne pokoje jak samotne łóżka
Samotne spacery jak pierwsza słona łza jak słona woda


 

 

Wolne dni tak szybko mijają jak czas który leci który poleciał żyjąc bez spełnienia w świecie złudzeń i snów kiedy świat jest szarobury .
I jak co roku tylko brzoza za oknem biblioteki robi się zielona. Kiedy czas naprawdę leci i świat tak nieraz nie zachwyca i jest inny w ciężkiej pracy naszych rąk naszych umysłów .Widząc dramat życia swojego przegranego czasu mijając bezpowrotnie .
Dotykając nieba kiedy chwila a raczej chwile są ulotne .I nieraz wiele razy spadając w piekło

  I widzę te kłamstwa fałsz idąc samemu przez piękną krainę ze z piekłem w tle i nie zawsze dobrymi ludźmi gdzie nie zawsze znajdzie się miłość i ukojenie w pragnieniach cielesnych jak zatapiając się w alkoholu nie zawsze znajdzie się radość 

 



12:07, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 24 kwietnia 2018

Samotne noce jak samotne spacery.

Masz towarzystwo a potem go już nie masz .

Świat się zmienia 

I tylko jesteśmy w generacji layków nieraz tak samotnie pragnąc bliskośći 

I kupiłam sobie Małego Księcia i okazało się że w dzień książki . 

Zrobiłem dużo w kuchni przez to wszystko .Gdzie nawet lekarz psycholog nie pomoże jak i ksiądz na ten zepsuty świat gdzie pieniądz rządzi duszami ludzi 

Ale zawsze można liczyć na siebie nawet w tych sprawach  i samotnych podróźach jak ogazmach  kulinarnych i kulturalnych .

Człowiek człowieka nieraz zostawi i nawet jak ma przyjaciela psa też zostawi  

Już człowiek nieraz nie brzmi tak dumnie

...

 

07:53, krzysztof213
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Z okazji dnia książki

IMG_20180423_215505IMG_20180423_2155051IMG_20180423_2155052

 

 

22:06, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 22 kwietnia 2018

Piękne są tutaj te zachody słońca idąc po pracy tam właśnie

Więc samotne spacery jak samotne wschód i zachody słońca.

Kiedy nie chcesz i niestety niekiedy jestes sam w swojej podróży życia marząc i śniąc w tej egzystencji noeran marnej .

Gdzie wódka nie pomaga na ból życia gdzie nieraz spada samotna łza i nikogo to nie interesuje naprawdę..

...

Odpoczywam po samotnych rozkoszach słuchając muzyki poważnej .MoW M dziś wrócs do Poldark wichry losu.Bo nawet w knajpie byłem sam w tej zamorskiej krainie baśni i opoqopowi o rybkach i rynku którego nie ma bo są galerie i nowy świat jak nowy ład .Ale lubię i być nieraz na rynku bo to nadal klimat jak w Gdyni gdzie naprawdę była i toczyła się nieraz moja historia co mija .

I tak nie da się wszystkiego napisać w tym czasie kiedy jak w Comie i kawałku Sierpień Znakomicie znika czas . Słuchając i mając as ciarki w tym samotnym kraju..

Choć mam paru ludzi to puste miejsce też zostaje jak samotne serce i wkurwienie nieraz niestety też.

 

09:58, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Samotne spacery jak samotne zachody słońca i wschódy .Jak samotne zyjąc gdzie nieraz spycha nieraz człowieka w odchłań życia .

Tak nasz wiele a tacy nieraz sami jesteśmy i każdy nieraz sam bez miłości i nie tylko cielesnej i bez bliskości i perspektywy .Zagub Zagu w swoim czasie kiedy już nieraz człowiek czasami zatapia się w tym czym nie powinien .

Tak w sumie lubię zwierzęta psy i koty w sumie też .Psy są tutaj bardziej wierne niż Ludzie nieraz a koty leczą .Że nawet człowiek swoich przyjaciół nie lubi i nieraz swoich dzieci też .

Czy człowiek to kurwa nieraz brzmi dumnie...

Więc kocham jak w małym księciu choć to smutne te wschódy i zachody słońca idąc wsród tłumu ludzi niewidzialny nieraz i zwiedzając świat nieraz bywaląc w paru miejscach i siedząc tak niewidzialny nieraz na ławce jak na ławce rezerwowych

Ale nic nieraz znakomicie się bawiąc w tym nędznym świecie i tu zyjac gdzieś tam 

09:33, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
sobota, 21 kwietnia 2018

5 dokładnie zaczęły śpiewać ptaki dla nieraz straconego pokolenia i nie tylko tutaj .

Gdzie znowu słychać w głowie ptaki za kraty w palarni szpitalu .

Gdzie zaras będzie wschód i między kratami pokaże się słońce i jak między kratami znów ptaki zaczną śpiewać

Leze w ciszy i tylko wiatr cicho śpiewa jak i mewa zakraczy nieraz . Gdzie za życia  nieraz  człowiek pochowany jest i umiera samotne  nic nie znacząc dla tego świata.

Poleżę sobie bo tylko..


Ref.
Dziś okolica nieszczególnie smutna,
w bezruchu stoją podwórka
na psy sprzedała Cię jakaś kurwa,
kolejny patrol, ulice bez jutra
między blokami wiatr cicho jęczy
te echo czasów gdy byliśmy dziećmi
tu kwiaty zła mają początek i koniec,
chwast nie zakwitnie na betonie

https://youtu.be/7TCaN5Cb63U

05:19, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

To coś wszystko do chuja nie podobne.

Czytam o Rosji lecz w sumie w Polsce nie lepiej.

Jak śpiewa Jaromir Nochawica w piosence czarna dziura 

W naszym domu jest jak w czarnej dziurze
Co zrobię to zaraz kogoś wkurzę
Trzeci miesiąc gęby w krąg ponure
Chyba czas rozejrzeć się za sznurem
Nie na drzewo nie właź konar trzaśnie
W grunt przywalisz zaśniesz lecz nie zgaśniesz
Będziesz połamany do imentu
Kliniczny przypadek dla studentów

A tak w sumie to wygląda że strony http://wyborcza.pl/1,75399,19836105,ubostwo-w-rosji-zwalcza-sie-statystyka.html#ixzz44ZlP6AC9

kristov30.03.2016, 07:05
Cytat: "Wzrost liczby ubogich udało się chwilowo zatrzymać. Władze poprawiają byt obywateli prostymi sztuczkami biurokratycznymi." Czyli dokładnie tak samo jak w Polsce od wielu, wielu lat. Tak samo jak z tuszowaniem bezrobocia, tudzież legalnego niewolnictwa, bo jeśli twoja pensja ledwo wystarcza na opłacenie rachunków, wyżywienie i zakup ubrań ze sklepów z odzieżą używaną, to nie jest praca. To jest niewolnictwo. Pan musiał to samo zapewnić każdemu niewolnikowi w czasach Cesarstwa Rzymskiego i jakoś łaski mu nie robił. Niewolnik wtedy miał o tyle lepiej od polskiego "pracownika" obecnie, że nie musiał o tym w ogóle myśleć.
 
Ja tu widzę to samo .
Więc nowy wiek XXI ale czy naprawdę jesteśmy w nowym lepszym świecie !?
Nowy wiek jak nowa bieda
Jak Izolacja choć my mamy takie narzędzia do komunikacji jak wiele ludzi co ma depresję i czuję się osamotnionych jak coraz więcej osób co popełnią samobójstwo.
..
Nad morzem cieplo jak w lato gdzie dobrze bylo widać gwiazdy..Chy Ch takiej wiosny nikt się nie spodziewał..
Tu kto może kazdy przygotowuje się na majówkę.
Ale nie nie będzie o biznesie.
Bo spotkałem młodych gwiewnych i nowe pokolenie .I też tam byłem też śniłem  o miłości cielesnej bliskośći też się włóczyłem pragnąc marząc i śniąc wśród gwiazd.Zostając dziś na końcu świata sam .Gdzie nieraz zostaje sam
Jak Jezus Chrystus ukrzyżowany za to że robił dobrze 
Gdzie nie każdy jest dobry nawet w kościele katolickim i jak brzmi kawałek znów igrasz z losem AK47
I znów jesteś sam na rozstaju dróg
Ciężko wybrać właściwą.
Słyszysz w okół tylko szepty,
Lecz nikt nie pomoże. 
Twarze w oddali giną.
Jesteś tylko Ty, pod znakiem krzyża.
Pośród kwiatów czerwonych,
Które splamią Twą krwią sępy i złowrogie wrony,
Tak dopomóż Bóg. 
/2x
04:45, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
środa, 18 kwietnia 2018

Wyłączyłem tv wyłączyłem się z Instagrama z Messenger i Facebook .

Zaczęła się chwilą z Bluesem .

Trzeba wrócić to ksiązko Poldark jak w Serialu brzmi tytuł wichry losu tak w powieśći Winstona Grahama .Takie jest nieraz trochę lub trochę bardziej niż trochę życie.

Nawet nieraz bardziej skąplikowane .

Siedząc dziś w swoim czasie czytając na świezśw powietrzu bo nie mogłem urobić i znowu kurwa mać nie dosc że wolne mam od nie takiej pracy co wiem że mogło byc lepiej ale już tak jest naprawdę że kraj nie jest mlekiem i miodem płynący.I znowu Ktoś ma ciężki los jak nieraz skazany na Showshang jak w książce Stefena Kinga . Gdzie kogo to tu tutaj interesuje tak naprawdę.

Ale Z tego by można było naprawdę coś stworzyć z wielu życiorysów .Ale co z tego jak tu w tym kraju robi się naprawdę różnie i ludzie mają również różnie.I nieraz jak w Poldark ma kornwali się dzieje.

Że ktoś tu Tutaj kogoś oszukał i ktos tutaj został sam.Historia lub się powtarzać a i sie powtarza.

Jak nieraz życie co jest nędzne gdzie sam stoisz pod krzyżem nawet w tą piękną wiosnę sam go nieraz niosąc i sam upadając  gdzie nieraz nikogo nie ma przy upadkach twoich .I widzisz innaczej wtedy wszystko.

W nędznym świecie żyjąc z nie tą piosenką  nie śpiewając kiedy jeszcze jesteś najgorszy.Bo czujesz się jak w Meksyku a nie nowej Polsce i tak super kraju o którym mowa w mediach.

A tak umiem trochę ale co tego jak tu a nie tam żyję po drugiej stronie dnia jak po drugiej stronie lustra ....

Nawet dziś gotujac trochę i już wpieprzony w chore ramy syasyst i chore schematy . Pytając się jak w jednym kawałku czy świat czy ja .

Ale kogo to dziś interesuje kazka nieraz i bardziej niż nieraz żyje swoim życiem nieraz nie widzi człowiek jeden drugiego o po prostu.Dorastamy po pracy w  chorym systemie.

Przynajmniej pogoda ok w tej szarości dnia .Gdziś nieraz niektórzy rodzą się po innej strony bajki jak w Brazylii i nie tylko gdzie i tutaj dla innej kasty ludzi budują nowe St tropez lub jak ktoś woli Costa Del Sol lub Costa Brawa . Piasek kosztuje bo naprawdę tu nad morzem zmienia się wystrój pod turystykę i przez gwiazdę morza co się buduje wuec sie dzieje.Ale czy po drugiej stronie torów kolejowych coś się naprawdę tu zmienia.Czy naprawdę coś się zmieniło .

Jak tyle ludzi tu i nie tylko tu żyje jak żyło .Tak po cichu kto wie o co chodzi ten wie .Jak to bywa z miastami takimi po sezonie letnim 

Tak sam nie tak jak by się chciało .Bo pisąc o końcu świata sam na nim byłem i nieraz sam na nim jestem.Czy praca zapewnia byt i komfort .Czy naprawdę praca zapewnia stabilność i stabilizację.Nie jestem już tutaj tego pewien jak mi mówią ze zarobię sobie to nieraz hmm .

Ale nic temat długi jak rzeka jak świat jak przytoczę klasyka który przez muzykę dla zwykłych ludzi gdzieś tam się wybił o jest ok medialny to się nie pomyłkę.Choc dla wielu osób naprawdę życie jest Kurewskie i nie tylko dla nich.

16:52, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

W szarości dnia żyjąc i idąc 

Wsród cieniów dnia i starych dziejów idąc

Kiedy nic nie jest nieraz czarne ani białe jest po prostu szare .

Trzeba nieraz porozmawiać sam ze sobą najbliżej mi to siebie .

I sam siedziałem na tej plaży wczoraj sam na niej spacerując.

Jak mały książę w swojej powieści .Jak bylo napiszane w powieści mały książę.Słuchajac Eldo Plaża .

Więc po co nieraz tutaj więcej na tą chwilę obecną pisać

IMG_20180417_092703

04:52, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 17 kwietnia 2018

Czas leci patrząc na zdjęcia i czas który był .

A tu tak jakos jak jestem na Instagramie to bardziej mi się dzięki koledze który mnie tak wkręcił .

Więc jak coś zapraszam mozna coś ciekawego znaleźć jak chodzi o fotki jak na google+ 

Bo życie nieraz jest jak fotografia i film w tym przemijamiu .

Valjean4547 

06:31, krzysztof213
Link Komentarze (1) »

Każdy  nieraz sam w swoim czasie uwięziony i swoim świece żyjąc .

Ja znowu tylko marzę i śnię w świecie koło ludzi z lodu jak i koło kobiet co myślą że pieniądze to wszystko i mają zamiast serca kasę fiskalną licząc tylko.

Gdzie jest ta miłość jak każdy liczy tylko  pieniądze  Czy jeszcze ktoś wierzy w miłość czy chodźi o kasę.W świecie pełnym złudzeń żyjąc

Coraz mniej ludzi blisko tak samotnie nieraz przechadzając się wśród tlumu na niebie pełnym gwiazd nocy spiąć w samotnym pokoju w marnej reczywistej egrzystencji  bycia tutaj .

Czy praca to wszystko kiedy znów serce i dusza płace .

I tylko wiem że umre jako obywatel X wśród milardrów istnień jak bym nie istniał 

01:35, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Już coraz mniej to wszystko interesuje .I jak kiedyś chciałem trochę więcej wiedzieć to nieraz nie chcę .

Bo i tak historia nieraz wszystko oczeni .Tylko że mnie moze w niej nie byc .Zresztą kraj miał byc mlekiem i miodem płynący i jakoś tego nie widzę .Gdzie nie każdy się tutaj liczy . Gdzie nieraz jest izolacja . Co to się dzieje w dużych miastach to inna sprawa.Ze napisze słowa klasyka - Ludzie ludziom Sami zgodowali ten los . Gdzie nieraz nikt nie widzi drugiego człowieka ..oj by się chciało dać kawałek pod tytułem między słowami.Ale juz nie wiem sam z drugiej strony czytając nieraz te brzudrne tytuły co dają do myślenia z plotka czy pudełka .Co się stało z Underground muzyką i mediami a raczej z ludźmi branży muzycznej .Peja w agencie a Popek w dancu z gwiazdami .

I ta tak to jest naprawdę że muzyka jak film to biznes .Że wiele osób gdzieś tam w tle w tej branży .Jak i innej o których mowy nie będzie .Media i tak  niektórych pokazują a niektórych nie .

Więc to wszystko mnie właśnie przestaje bawić .Tak samo jak że sceny polskiej politycznej  słychać to co słychać a ludzie ciągle wyjeżdżają z tego kraju .Oj naprawdę skoda pisać ..

Przynajmniej pogoda jest i można trochę powiedzieć na dworze iść na plażę gdzie nawet w sumie piasek kosztuje i dla wielu osób naprawdę kosztuje . Gdzie tutaj sie robi Vista Brava lub Costa Del Sol że z drugiej strony Brazylia i Meksyk . Więc nie wiem czy śmiać się czy płakać .Ale taka jest naprawdę ta epoka zagmatawa .Z drugiej strony nowe wieżowce jak nowe galerie handlowe a z drugiej strony wliczając postęp w podróży i technologii nowa bieda i nędza w tle Biedronka gdzie kupić taniej i ludzie zbierający puszki i budelki zaglądający do śmietnika których nieraz nikt nie chce widzieć o których nieraz cicho lub mówi się jak są mrozy w tle tego zakłamania i show który bywa...

03:51, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
piątek, 13 kwietnia 2018

Samotne podróźe ,jak samotne spacery w ciągu dnia żyjąc wśród lasów zwietrzając sam swój świat..

 

01:28, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 12 kwietnia 2018
I znowu tak sam i może nie tylko ja tak samemu przechodzę nieraz czytając słuchając muzyki .Widząc jak świat będzi.
Może nie tylko ja w samotnym łuzku.
Widząc pędzący świat pragnienia nie spełnione i ludzi co są jak ja cieniami .
Co się stało wręcz kwiatom jak śpiewa Brakout
Teraz jestem sam
Teraz w mieście jestem sam
Martwi ludzie spieszą gdzieś
Martwe ptaki krzyczą coś
Tyle ścieżek tyle dróg
Deszcz już twoje ślady zmył.
I tylko gdzies tam moje wspomnienia zostaną jak po wielu a może polecą ze mną w kosmos lub gdzies tam zostawijąc po sobie ślad

15:03, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
Zagram wam to ..

Czytam oglądam .Ross Poldark .Czytam oglądam nie od dziś w bibliotece publicznej nieraz i w końcu oglądam prawdziwy świat .

To miasto odżywa nawet nie na 3 miesiące . Zmienia się dla wczasowiczów a tak w srśrod w sumie nie takie proste i ciekawe .

I pewno wszędzie Ukraina jak Polacy w UK .Oj zmiany te pędzace zmiany co zmienić chcą ten kraj i mój kawałek podłogi .

I ktoś tu tutaj kogoś traktuje z góry oglądajac Poldark . Gdzie nie mam już wątpliwości że chodzi o majątek kobietą .Grunt dobrze się ustawić .Choć nieraz  parę wyjątków od reguły może jest jednak . Widząc z okna balkonu jednak zmiany . Gdzie naprawdę kolega miał rację mówiąc że po drugiej stronie torów kolejowych inaczej się zyje i w sumie to prawda .

WAlKA KLAS SPOŁECZNYCH NIE TAKA OCZYWISTA ALE JEST .

Gdzie nieraz człowiek z tego samego narodu polskiego nie zagada.Nie jeden czuje się lepszy od drugiego choć i tak jedzie pociągiem .W tym kraju łatwo zostać samemu i łatwo zostać osądzonym .

Jak śpiewa a raczej rapuje WWO --kazdy ponad każdym .

I tak naprawdę nie trzymamy się jako naród polski katolików razem . Obmowa plotkowanie nadal tutaj jest jak inne cechy ludzi z tamtych dziejów są po dziś dzień .To co nie oczywiste staje się rzeczywistością prawdziwą . Tylko co z miłością do braci sióstr i całą to otoczką chestcijanską .!?

ZNIKA NIERAZ TAK SZYBKO JAK SIĘ POJAWIŁA PO WYJŚĆIU Z KOŚCIOŁA NIERAZ .

I chcąc nie chcąc nieraz jesteśmy sami tak sobie obcy i znowu kogo interesują moje problemy życiowe .

Ktoś napiszę każdy sobie .Bo to nieraz taki kraj ..

02:48, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
środa, 11 kwietnia 2018
I znów widzę …

Piękny poranek dziś jest naprawdę.Ze jak człowiek ma problemy życiowe to nawet tego nie widzi .

Ptaki śpiewają słonce świeci nad morzem i zatoką pucką ,wieje lekki wiatr .

Jak się wyłączy nieraz media  społeczniociowe wyłączy się telewizor .To zobaczy się zwykły świat . Gdzie nie każdy jest w mediach na głównym planie .

Ja tez nie bez problemów . Denerwuje sie potem moze jem za dużo pije za dużo i na pocieszenie porno jeszcze .

Właśnie oglądam PNS czyli pytanie na śniadanie kto ma czas ten  ma czas na oglądanie telewizji Gdzie oni wiedzą wszystko .

Myślę o nowej pracy .W miejsce gdzie za dużo pracy niema i każdy pracuje w urzędzie miasta .W określonych godzinach na umowę o pracę.Gdzie wiele osób pracuje gdzieś tam aby jak byle jak .Pamiętam jak  ktoś z ochrony mi powiedział że ma 5zł .I  znów sam kiedy tylko nieraz telefon Miliczy a nieraz tylko na wódkę mnie zaproszą lub nieliczni telefonują .

Ktoś tu zresztą myśli co zrobić aby było lepiej w tej swojej porażce zycży a ktos tu się po prostu położy i cieszy się że poleży na plaży .

A ty czyli ja staczam sam bitwy i tak ze poległem i ległem się że zmęczenia i nie tylko .W domu sióstr i starej dojrzałej kobiety czyli ichj matki .Bo się wkurzylem delikatnie pisząc aby nie piszac wkurwiłem .

Teraz by wiele piszac o tym co się dzieje kiedy cisza nieraz o Syrii i sytuacji w Polsce ludzi nieraz . kończąc idę z psem...

Ta ok ,tak każdy ma swoje historie ,na nawet osobiste.

Czytam gazety a dokładniej  Angorę  i artykuł z fakt .Kuzwa  jak można być skazanym za kradzież z śmietnika przeterminowanego jedzienia że śmietnika .A pisza ze w Rosji bieda o biedni .No nie w XXI wieku jestem nadal w Nędznikach jak u Viktora Hugo  .Ile nieraz ludzi żebrze pod kościołami lub sklepami .To smutne ale prawdziwe.Wliczając ludzi co nie mają na chleba których można znaleźć wszędzie .

A tu polityczna gra jakies uroczystości  z 10 kwietnia .Nie napisze  ze było tragedii bo pamiętam to z byłem w Gdyni wtedy .I Media pewno o tym nie o tym jak naprawdę wygląda tu życie .

A tu w tle świat naprawdę się zmienia bowiem tu budują tam budują .Cos  wybudowali a raczej więcej niż coś .Po jak napisze że nowy wspaniały świat łaczy tam się gdzie jest stary swiat.

Gdzie na przykład zwykli obywatele ludzie z miasta budują nowy hotel gwiazda morza .O i tak jak powiedział kolega za torami tu i tak inny świat i inni ludzie .

A ten nieraz człowiek co ma chce więcej i nie widzi człowiek człowieka w tych nieraz marketach...

O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi