Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
poniedziałek, 22 marca 2010

Dziś w dziale coś multimiedielnego

The sekret

Jaka jest prawda do końca sam nie wiem

Ale coś w tym jest

Dla wszystkich którzy szukają sekretu .Czy to jest to sam nie wiem

I dla wszystkich który się interesują  Powiesciami Dana Browna

Oraz spiszkami

Jaka jest prawda  sam nie wiem  niektórzy wierzą niektórzy sie tylko interesują

PS .Poleczam komendarze poczytac

11:35, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
Poniedziałek 21marca 2010

Po przeczytaniu na ja jednym z moich ulubionych blogów wpisu
przeszła mi taka mysl którą umieściłem jako komentarz
Witaj
Ja wierze w ciebie
trzeba upaść żeby wstać
trzeba walczyć
Chociaż nie raz nie jest  łatwo chociaż życie ludzie pokazują pazurki
Tak więc co się tyczy mnie
Trzeba muszę zacząć i chcę walczyć żeby było lepiej na tym świecie
Spotykac się z opowiednymi ludzmi którymi się dogaduje omijac jak najdalej tych którzy mi źle ryczą
Wcale nie muszę  być sam żyć sam
Bowiem są jeszcze spoko ludzie na tym świecie
Chociaż wiem ze to nie jest łatwe z perspektywy co przeżyłem w  tym życiu
Kiedyś w szkole no i nie raz w pracy
A to przez co
Przez to ze inaczej mówię ze mam kurwa wadę wymowy
I wszystko na dys
Huj takich ludzi trzeba unikać wielkim łukiem jak można
Czas nie wyjść z samotności  ze swojej pustelni
niedziela, 21 marca 2010
Niedziela 21 marca 2010
Być może dla świata jesteś  tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem.
— Gabriel García Marquez

Dziś jest senna niedziela
Po wczorajszym ostrym dniu w pracy gdzie jako pomywacz naprawdę się napracowałem i nie miałem humoru do zartów  przez kilka powodów  o których dziś nie powiem
Właśnie teraz  słucham radia programu 3 mało spałem dziś przez szukanie w necie 
czego czegoś  tutaj niema czego co tak łatwo stracić  o którym dziś nie opowiem
Na szczęście się opanowałem
przed dalszym oglądaniem filmów porno .Które są coraz bardziej ostre w porównaniu tych z lat 80
Coś mnie ciągnęło to wyjścia na dwór po południu i przemyślenia paru rzeczy
Więc można powiedziec ze rosządek wziął górę nad penisem
A może to mój anioł struż zadziałał ze się opanowałem sam nie wiem
Tak więc wyszedłem na spacer dziś.
Po deszczowym poranku świeciło dziś słonce które trochę dodało mi otuchy  w te moje nędzne życie
Więc się po spacerowałem na początku po parku
Tylko skoda ze nie wziąłem aparatu żeby porobić parę zdjęć bo było pi
ęknie prawie nikogo nie było
Skoda ze nie wziołęm aparatu żeby nagrać parę ciekawych przemyśleń które tak są ulotne w tym życiu
Obcowanie z przyrodą uspokaja zranioną duszę zmęczoną emocjami negatywnymi które pojawiają się naszym życiu  .
W moim  ostatnio dość często
Park przy kościele to naprawdę znakomite miejsce na spacery  samemu lub we dwoje .
Jeszcze w nim dopiły się ostatnie oznaki zimy 
Potem udałem się nad nasze zimne wieczne  może gdzie dziś wiało
I było zimno
Zaliczając Cetniewo gdzie o tej porze jest naprawdę spokojnie i pijąc tam kawę powoli 
Myśląc o tym jak człowiek stał się niewolnikiem swoich pragnień kasy swoich nałogów czym jest teraz prawdziwa wolność
Jak się można zamknąć w swoim świecie
To są jedne z wielu dziś nurtujących mnie pytań
Ja tez chce być samotnikiem a z drugiej strony wcale tak nie jest
Są przecież dobrzy i źli ludzie na tym świecie.
chociaż nie raz spotykam się ze dobrymi mi ludźmi
Ale cóż taki mam teraz okres ze jestem samotny
 
Tak dużo jeszcze chciałbym napisać  a tak mało czasu
Więc może dwa cytaty na koniec
Bo dziś naprawdę dużo się wydarzyło w moim mało miasteczkowym samotnym życiu

Człowiek jest otwartą księgą puki nie umrze


Każdy ma jakąś   mniej lub bardziej ciekawą  historię 


 





Niedziela 21 marca 2010r

Kurwa jeszcze nie śpię  więc postanowiłem napisać parę słów o
 5 .030
Za dużo filmów porno ostatnio oglądam
Z pozoru taki romantyk a fascynuje się.Co za tym  masturbuje się ostro  przy porno
Kurwa ile można mniec zajawkę na ostry sex na który i tak żadna kobieta nie ma chęci
Więc zostaje Pani to towarzystwa czyli prostytutka lub ręka 
Taki mądry człowiek a uwikłany w erotomanie
H.. tak już jest i nie wiem czy się to zmieni
Czy znajdę tą jedyną ostrą kobietę na sex ...
A może się zmienię....
te pytania jak chodzi o sex zostaną beż odpowiedzi

Ale taki jest czas
Ze kobiety wybierają samca alfa tego z największym prestiżem nie  wystarczy teraz byle jaka praca byle jaka płaca.
Żeby odnieść sukces w życiu intymnym
Trzeba być kims  
Oj te życie jest bardziej skomplikowane niż mi się wydaje






Tagi: porno sex
05:51, krzysztof213
Link Komentarze (1) »
piątek, 19 marca 2010
Ostatnio mną targały burze emocjonalne nawet jak ją miałem w ręku Czasami potrafię być nieznośny naprawdę nie znośny nie delikatnie pisząc wkurwiam się mocno Szczególnie gdy ktoś mnie za mocno naciska jak chodzi o kasę
wtorek, 16 marca 2010
A co to kobiet to nie jest łatwo w tym mieście Nawet jak pójdziesz na imprezę to nic nie wiadomo .Szczególnieze róznie towarzystwo się kręci chętne to mordobicia A ja nie lubię się bić
poniedziałek, 15 marca 2010
Poniedziałek 15 marca 2010r.
A tak w ogolę  w końcu mija zima
I jak chodzi o moje miasto  o tej porze roku opustoszałe.
W tym opuszczonym miejscu  uważam dziś tkwi urok i właśnie teraz jeżeli ktoś by chciał przyjechać by naprawdę odpoczął  .
A nie w lato gdzie jest tłog i dziki tłum nie wiedzący czego chce gdzie na plaży nie ma się nie raz nawet gdzie położyć  .
A dziś nad morzem raczej zimno i wieje
Zresztą zapraszam na frick  tam są Zdjęcia z miasta gdzie chcą nie chcąc mieszkam
 
17:02, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Można by mi zarzucać pewne upodobanie do rozczarowań; ponieważ jednak wszyscy kochają sukces, trzeba - bodaj w trosce o symetrię - by był ktoś, kogo pociąga porażka.
-Emil Cioran
Poniedziałek 15.Marca 2010roku

Szczury na kiju

Od tego dziś zaczniemy  .Ze tak się czuję jak taki szczur .Jak nędznik z powieśći Wiktora Hugo .
Ja jeszcze  nie dostałem wypłaty .
Jak oni nas w tej firmie traktują 
Ale to nie raz kiedy mi to się przytrafiło  w tym nędznym życiu  jeszcze nie mogą normalnie mi zapłacić za prace .
Co to za system gdzie ta demokracja
Co to za system kapistyczny które nie szanuje ludzi i spycha ich w szarą strefę .
Taki pytania mi się dziś ciszą mi się na klawiaturę
Jestem powoli coraz bardziej zły I nie tylko ja
I co robią politycy ?
Gadają o bzdurach
Nikt się nie interesuje losem zwykłych ludzi  obróć może boga
I właśnie żyje w kraju w którym wyszczy chcą mnie zrobi w huja jak śpiewa  pan Krzysiek ze  zespołu Strachy na lachy

16:46, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
piątek, 12 marca 2010
Tak wiec trochę klasyki której nikt nie czyta A myślę ze warto O tym poczytać jeszcze raz Bo to już klasyka klasyki takie moje małe wspomnienie
środa, 10 marca 2010
Dziś trochę wspomnień i nie tylko Chociaż liczy się dziś tu i teraz ale ostatnio lubię sobie po wspominać jak to było być młodym Pamiętam jak chodziłem na imprezy teraz wiem najlepsze imprerzy w mieście czyli to Casablanki tak zwanego base klubu Gdzie teraz jest ośrodek zdrowia
wtorek, 09 marca 2010
Witajcie
Dziś tylko mały wpisz znowu taki mały spontan
Więc Jednak mam kłopoty z pisaniem  dobrze ze jest słownik w Mozilli
Chociaż staram się pisać i chyba mam ten zmysł to pisania tak zwaną smykałkę Ale nie mi to oceniać 
Wiem ze mam taką potrzebę .A to już coś 
Dziś Siłownia jestem trochę zmęczony  nawet plecy trochę mnie bolą  ale czuje się spokojny
Bowiem sport mnie uspokaja i nie mam już ciśnienia tak jak kiedyś znowu tak można powiedzieć się realizuje .
Na tym dziś końce




 



 
17:26, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 08 marca 2010
Ale ciężko jest beż kasy nie da się na dłuższy czas normalnie żyć i raczej dochodzę to wniosku ze jest ważna w tym nędznym nie raz życiu Bez kasy te życie jest jeszcze bardziej nędzne i podłe
piątek, 05 marca 2010
Do było dobre lato dobre czasy. wtedy przyszła fascynacja hip-hopem chodzenie po imprezach poznawanie kobiet. Do był magiczny sezon niczym nie zmącony. Wtedy los karma a może sam bóg mi to dał Pierwsze pocałunki pierwsze podrywanie kobiet.Chociaż sex było dopiero o wiele później .
środa, 03 marca 2010
Może to nie jest czas na miłość Na miłość cielesną nie jest czas sam nie wiem co mam myśleć JUŻ NIE BĘDĘ MOŻE NAJPIERW MYŚLAŁ ZE JESTEM SKAŻANY NA SAMOTNOŚĆ .
wtorek, 02 marca 2010
2.03.2010r
Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.

— Janusz Leon Wiśniewski
188 dni i nocy

Dziś już lepsza pogoda na pomorzu nawet świeci słońce chociaż jest nadal zimno .

Oj jak chciałbym być teraz w Hiszpanii gdzie jest pewno nawet teraz ciepło

Zaniedbywałem się jeżeli chodzi o pamiętnik.Wole zresztą te słowo niż słowo blog.                                                                          Wczoraj miałem pisać ale czas leci leci przy komputerze dość szybko.I jak się nie spojrzałem to już było czas iść do domu z kawiarenki gdzie ostatnio pisze ten oto pamiętnik

Ale jest tyle spraw  tyle rzeczy do zrobnia ze o o niektórych jednak się zapomina o niektórych się jednak zapomina.Nawet tych ważnych dla mnie                                                            Tysiące myśli tyle samo wrażeń i nastrojów ostatnio przewinęło się moim życiu 

Doszedłem do wniosku ze nie do końca w życiu można być samemu  .Chociaż nie raz życie zmusza nasz do tej samotności 

No i chyba trzeba czegoś chcieć żeby się stało

Wczoraj słuchałem znowu Barrego White .Lubie klimat dawnych zapomnianych już prawdziwych Dancigów których już chyba nie ma .A z chęcią bym na taki poszedł                                                                                           

  I nadal się krępuje  pokazać światu z bliska .Czyli moim kolegą znajomych To ze piszę

Świat raczej ludzie nie rozumieją artystów myślicieli.Ludzi a artystycznej duszy                  

                                                              

                                           




12:09, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
sobota, 27 lutego 2010

27/02/2010r

Własnie znowu pisze znowu w Gdyni po szkole .

Kazdy posedł w swiat ja znowu sam w tym swiecie .

Dobrze bo czuję się dobrze nie raz sam ze sobą

Gdy to piszę sluham muzyki alternatywnej

A dokładnie lennyego Valentnio taka moja nowa zajawka

Tak to jest nie jest dobrze w ty swiecie sa Równi i równiejsi

Pisze dzis bez poprawiacza błędów .

Wiec odryliscie  mój sekret mam dyslekcje .I co z tego

A to ze w polsce tacy ludzie mają cięzko w tym wyscigu gdzie ja tez uczestniczej

I co z tego ze mam wade wymowy?

A to ze mnie już innacej postrzegają

Ale już takie jest życie.



17:01, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 23 lutego 2010
Tak więc dodaje dziś o Historii o internecie Tak więc dodaje taki mały wpis o nim Bowiem trochę zmienił w świecie
Chociaż ludzie kiedyś chyba byli bardziej otwarci dla siebie a dziś jakby są zamknięci w świecie wirtualnym .
poniedziałek, 22 lutego 2010
Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe.

Albert Einstein (1879-1955)

-Czemu czas tak szybko mija

Bo Zycie  przemija Nie odwracalnie nie ubłagalnie

-Moje Zycie

22.02.2010

Znowu dawno nie pisałem

Pogoda dziś raczej zimna Nad morzem i jeszcze wiele

Zyje czasami olimpiadą kibicuje .Sportowcom.Bo wiem ile trzeba się napracować na męczyć  .

W sobotę piłem Z kolegami się spotkałem więc trochę porozmawiałem  sobie   byłem nawet w Arze w j górze znowu sam .Zresztą nie raz lubię być sam.

Moje rozmowy dotyczyły gwiazd tak zwanych gwiażd związanyc z plotkem pl. i pudelkiem.

Ze co ze ktoś gra w telenowelach i pokazuje się Tv lub jakimś show to już jest gwiazdą

Zresztą może dla niektórych tak może być

Ja w pracy zrobiłem mały rekord 17godzin pracy .A poza tym 3 dni pod rząd .

A wczoraj znowu piłem z dobrym kolegą z pracy.Z którym jakąs dobrze się dogaduje .

Więć może nie powinem byc samotny z wyboru tylko zacząc przebywać z ludzmi z którymi się dogaduje którzy się zemną dogadują.

I tak pewno jest kobietami ze nie z każdą się dogadam

Na tym dziś końce




17:05, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 16 lutego 2010
16.02.2010r
DAWNO ZNOWU NIE PISAŁEM. Ale to z powodu ze nie miałem kompa .A raczej ze jeszcze nie mam zrobionego .
Kurwa(chociaż nie przeklinam)raczej staram sie tutaj nie przeklinac raczej tak wychodzi.
Ale jeszcze raz kurwa.Ile to może trwać
Zresztą ten komputer osobisty od początku  był jakiś pechowy
Z powodu ze miałem prace
Jak wiadomo trzeba gdzie zarabiać.Chociaż chujowo ze nie raz warunki atmosfera jest nie ciekawa   .
Ale są też plusy
A po za tym trochę się z tymi ludźmi na tej zmianie zżyłem.
poznałem trochę ich a oni mnie.
Zast szefa jest jaki jest .Jest ostrym facetem przynajmniej tak mi sie Ale staramy się nawzajem szanować torerowac   .
A Szef kuchni to w ogule ewemet .Gościu  ma dużo tatuarzy .I jest bardzo miły jak na szefa
Oj duzo by piszac na temat ludzi z którymi pracuje .
A tak w ogóle gdy to pisze siedzę w kawiarence w gdyni oglądm filmy xxx  ukradtkiem .

Byłem  też dzis w tesco .Dam dostałem zawrotu głowy.Tyle rzecy w jednym miejscu.Waznych miej ważnych .
Zjadłem dam obiat  dość dobry za jedyne 11 zł  .
Zresztą co do obiadu i jedzenia za duzo jem .Kiedys wazym 80kg przy zaledwie 187cm a teraz 105kg 
Czas zmienic diede .Bo wiem ze za dużo jem .
Lubię tą trogie między rekowem a redą kajarzy mi się z górami
A co to inych reczy to nadal sam .
Czy ja naprawdę jestem skarzany na razie na samotność czy taka karma .?
Idą dzis uliczą widziałem naprawdę ludzi zamyslonych  pochąniętych swoim sprawami .
Tysiące ludzi tysiące przemysleń tysiące spraw nie ma lepszych gorszych ludzi
Są tylko mniej lub bardzeij radzący sobie w tym nie ra nędrzym życiu .
Chociaz ludzie mają do siebie dume i uprzedzenie .Za co za korol włosów za ubiór  .
I pajają nienawisćą.Za co?
Ja to przezyłem więc wiem o czym pisze .
Lubię sex ale wiem ze to ni wszysztko.Wiem ze kobiety sa inne .Innaczej traktują seks szczegulnie ze zycie to nie ciągle porno.
Zreszta tak mi się wydaje ze Polki są ozebłe 
Chociaz nie twierdze ze nie sa ładne.
Najbardziej lubie kobiety z dużo pupką( nie mocno puszyste) z ładnym biustem.
Chociaż mogą byc tez lekko puszyste nie jestem ostatnio wybredny as tak jak chodzi o urodę.
Na tym dzis Konce bo trzeba jechac to domu


O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi