Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
czwartek, 30 kwietnia 2015
A żebym nie zapomniał to się będzie działo u mnie na peryferii na majówkę . A ja tam nie wiem gdzie będę tamten rok jakiś ciekawszy jak chodzi o majówkę . Ale dobrze ze w ogóle coś się dzieje na tych peryferiach . A tak więc sam daje reklamę .Ale to jest dobra reklama .Bo jakby ktoś chciał jeszcze przyjechać na te peryferie .
Jeszcze jedna piosenka na dziś która na mnie działa taki dziś mam klimat słucham 3 raz
krótkie spojrzenie na biblię
A teraz wiele o tej całej miłości tak każdy pisze wiele o miłości
Jeszcze dziś pisząc tym razem dodając foto ze spacerów z psem kochanym psem
Robię przegląd blogów dziś czytających i czytanych przeze mnie . Następny przegląd ciekawych blogów w blogowisku .
Na początek piosenka realna .
środa, 29 kwietnia 2015
A tak krótka notka o samotności i moim życiu i o tym co oglądałem Wpis z edytowany
Nad morzem wieje lecz jest słonecznie .I Dodaje jedną z wielu dobrych piosenek.Tym razm do zastonowienia . https://m.youtube.com/#/watch?v=UR02HSscQg8 A tak nieraz lepiej moze nie słuchac wiadomości .Chociaz to to dają nieraz tam w statystykach do jakis dramat .
Tak wiele nie wypowiedzianych histori .Tylko ja wiem co i jak czyli nic nie wiem juz.Historia się zmieniła a technologia posła w górę . A ja dzis wruciłem do starszej gazety i zapomnianej gazety .A to i tak jedna z wielu spraw kture się dzieją. .Ale kto pamięta co było .Pewno są i tacy co pamiętają . Tak wiec wracam do Golgota panic jak brzmial tytul . A skasował mi się dopis do wpis .O tej sztuce ........
wtorek, 28 kwietnia 2015
A nie będę pisał o strajkach tragediach .Dzien zleciał .Władysławowo ta peryferia czeka na majówkę jak inne miast przy morzu i w górach. A ja chyba pujdę znowu do lasu lub do Rozewia puki nie ma wiele ludzi w około. A na osiedlu nudy .Czasy się zmieniły ludzie się zmienili A i dzis w biedzie czyli z biedy do biedronki lub z bogactwa he .Nie kupiłem orązady .Kupiłem nektar owocowy .Widziałem naprawdę duzego faceta z brzuchem .Spoktałem parę osób .Kazdy ma swoje przezycia. A nieraz jest z kim rozmawiac a nieraz samemu. Jak chodzi o przyrodę drzewa kwitną drzewa przekwitają i spadają juz kwiaty z drzew W Polsce się jeszcze modlą w porówa.niu do innych krajów.A i tak się nieraz kłóczą wliczajając inne reczy .Moje grzeski to jest pikuś . ..... Ps nie byłem dzis w bibliotecze ale jutro poprawię moze wpisy na OpenOffice Ps dziękuje za komentarze. Ja wiem co to jest giełda bardzo wiem .Jak się nie mylę wczoraj w USA były dobre bardzo dobre indeksy .A w Polsce tez było dobrze A bloga trzeba czytac nieraz od początku bo juz go latami prowadzę. A i dziękuje za miłe słowa wrózko .Skoda ze daleko .Ale miłe rady w cenie w toksycznym świecie ludzie z trucizną .W złym nieraz nie ciekawym z problemami pojedynczych ludzi świecie ps .A o seksie nie będe dzis pisał chociaz tez wiem cos na ten temat.Seks jest seksem ale liczy się charaker i serce w dłuszym wymiarze czasu i godzin .Dupki i Cycki są fajnie ale liczy się charaketer . I nawet kasa w tym przypadku nie do konca się liczy .Chyba ze kota księznica suka księcia na białym goni lub z koniami czyli koniami mechaniczymi
A nie miałem pisac z komórki.Ale postaram się mniej robic błędów.No dziękuje za komentarz .Ja moźe nie mam wielkej wiary w siebie.A moze to świat jest egoistyczny i samotny.Juz przeciez w samotnych miastach ludzie kobiety nie chcą się usmiechnąc .Tylko ew coś się nieraz dzieje w kanjpach i na disco. A moze kobiety szukają nie tylko miłośći tak jak faceci. A daje piosenkę kturą słyszałem w sklepie .A ona mi coś przypomniała .Moje przezycia . http://m.youtube.com/?hl=pl&gl=PL#/watch?v=BirhJDf2Y-c A zresztą jestem na sympati .Nie mam foto a moze tutaj tam . A nawet szukam pracy .Ale w Polsce jak to w Polsce z tą całą pracą to cyrk.Bo pracowadcy wykorzystują luki w prawie . I najlepiej zatrudnic człowieka na umowę o dzieło chociaz praca nie ma nic związanego z dziełem.No nie licząc juz szarej strefy.Ale chyba kazdy o tym wie .Ze nie licznie a moze licznie grupy zawodowe mogą w Polsce stajkowac . Ach Polska to skąplikowany mały kraj .Który ma rózne węwnędzne problemy. A i tak samo ludzie z problemami.Więc moźe tak ma być na razie ze jestem sam . Jak samotny Kowboj i niedziwiec samotny. A Zresztą tyle lat sam. Chociaz były dobre czasy jak chodzi o ekonomię .A podobno nie brzydki .Chociaz to nie moje słowa .Ale inne reczy do dupy a nawet cyrk z ludzmi czasami .
poniedziałek, 27 kwietnia 2015
Wiele bym mógł napisać.Wiele nie napisałem .Wszystkiego nie da się napisać. Ale może o szukaniu .Bo wyłączam się z neta aby na trochę
A znowu z Facebooka . Chociaż nie chce mi się powoli używać FB ani tutaj być bo całego życia nikt do końca nie opisie . A ze robię błedy do pisałem z komórki bez open office.Ale po co bo jaki H się tłumaczę . Dziś dla wszystkich którzy mają ciężko
A dziś dodałem Na Facebooka. Nikt mnie nie musi lubić .I nikt nie wie co dokładnie przechodzę
niedziela, 26 kwietnia 2015
Ale ktoś się pokazał z komentarzem wrednym .A tak chodzi o ciebie ktury napisałes ze jestem nie uczony i biedny i bez szkoły.Nic nie wies o moim źyciu a szkołe szkonczyłem Wredny człowieku .Nie obrazaj bo wiele ludzi w kłopocie jest .Nie wiadomo co będzie jutro . A spojrzenia są realne z realnego źycia . A tak naprawdę powinieniem się wkur na takiego człowieka .Ktury nic nie rozumie. Jak się w Polsce źyje .To jest przykład ze ktoś a tak ty chces byc lepszy i chces jeszcze dopiec mi za błedy .Jak spiewa rapuje WWO kazdy ponad kazdym .A ty chces byc ponad to się nazywa wywysenie
A tak poprawiam dziś wpis bo pisałem z komórki .A tutaj potem taki komentarz .A taj to jest pisać z komórki. I nikt nie wie ze się staram o pracę tam byłem tam szukalem .Ale to jest temat na inny wpis .Bowiem nasz szukających wiele ludzi nie rozumie. I nie wiadomo kto kogo szuka w pracy .Ludzie wysyłają masze CV bez odpowiedzi . A takie czasy nie ciekawe. Ile ja telefonowałem sam i CV wysyłałem .Ale po co ja się tłumaczę na H... do robię
Tak tak czytałem dzis :http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Historia-i-wspolczesnosc-browaru-we-Wrzeszczu-n89905.html Byłem w tyodniu własnie tam .Wczale nie zajebiśćie nie fajnie ze zburzyli stare budynki starego browaru .I dla kogo tam budują te budynki.Ale na pewno ciekawe w tym momencie są komentarze. No i realne . Oj co się dzieje.Ludzie nie maja pracy za dobre wynagrodzenie. Lub wczale nie mają pracy. A tam budują galerie przy galeri .
Dzien dniowi nie równy nieraz chociaz to samo się dzieje rok rokowi nie równy .Chociaz nieraz te same święta uroczystośći . Noc od dnia nawet się rózni.Dziś nawet nie wypije łyka alkocholu.Tylko nie wiem czemu ktoś wymyśla taki chore filmy jak Hallowen. Nie mogę patrzec na takie chore horrory . Dzis spacer w lesie .A po zatym droga na Hel jaby zrobiła się pełna auta motory więc jak co roku sezon motocyklowy czas zacząc .Ale jakis spokój bo chociaz mało ludzi to jednak cały czas ludzie sam jestem ludziem człowiekiem . Nawet węndkarze na brzegu morza łowili rybki. Na tak zwanej dzikej plaźy. Niespodziewanie spotkałem ciotkę .A ta mi trochę przewinęła o rodzinie ludziach . A tak tak z rodziną najlepiej w moim przypadku nieraz na zdjęciu.Jakies złe duchy złe emocje są w nasz ludziach nieraz.Ze się tak porobiło w tej mojej czasoprzestrzeni .
sobota, 25 kwietnia 2015
Dzis gdy piszę z komórki.Widzę ze ludzie pisą.Kazdy ma swój mał świat inaczej nieraz piszę niz ja zresztą tyle róznych ksiązek w bibliotecze no i w Empiku gdzie byłem.Wliczając ksiązki dla kobiet i facetów biografię o miłośći historyczne . Wliczając rózną prasę gdzie tez się czyta . Ale wróce do dziś..Na Pogoda ładna na morzem ja znowu byłem na zakupach małych plecy bolą mnie dzis .Ale z psem byłem na spacerze juz 2 razy .Rano w porcie gdzie zrobiłe foto dobrego autka .Tez samotnie w lasku przy plazy ptaki ładnie spiewały. .Teraz spokój mało ludzi bo to jeszcze nie sezon pewno na majówkę się zacznie.Na Aleji gwiazd rózne osobowsci będą się lasnować wliczając ładne kobiety .Cały kraj przyjedzie na te moje peryferie . Wczoraj to się działo.Mój kuzyn był. Przysła Ania z dziecmi .To był hałas. Jeszcze kuzyn mnie wkurzył a pies na niego szczekał bo go nie kuma zawsze na kuzyna szczeka .Oj moźe ja mam swoją jazdę ale inni mają inne gorsze jazdy niz ja .Gorzej niz w stadzie wilków ludzie się zachowują nieraz grzyzą się jak chieny gorzej niz przy walce przy jedzeniu .Moja kolezanka ma tez chore jazdy Dziś znowu leci w tle CN czyli Cartoon Network.Ja nie miałem tylu bajek za młodośći. Nowe pokolenie ma jakoś inaczej zresztą zyjemy w innych czasch bo nawet nie było tych wszystkich sklepów dyskontowych .A to jest wielki biznes .Tak ja te wszystkie galerie handlowe. . I tak po oblikowaniu niedługo zniknę. Z przestrzeni blokowej więc konce. Dodając jeszcze ze dziękuje za ostatnio komentarz ktury dał mi do myślenia. .Chociaz są i tak małe doły wyzyny i doliny. .W źyciu emocjonalno duchowym. A need Love and Sex. A need spiik.
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5
O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi