Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
sobota, 31 marca 2018

Miało być nie byc wpisu.

Ale żyje tak jak żyjąc. Gdzie kiedys było wiele ludzi a teraz jest ich niewiele .By ais chciało wlączyc kawałek Sweet Noise pt twarty jak bruk .

Ale to meridum .

Bo się przekonałem jacy są naprawdę ludzie jak wygląda ten świat.I znowu kawałek PIHa zgniłych sumien cmentarz mi się przypomniało.

Więc wiedząc ile jest pracy na kuchni wiedząc jak mam tam.Nie wiem czy kazdk dziś do końca jest naprawdę bardzo zadowolony ze świąt.I tak by można było było wiele napisać .Tych parę słów na dziś.

Ale nie ja nie obchodzę świąt jestem gdzies daleko w tej cywilizacji .Nieraz tak sam i samotnie że swoim spacerami ,i życiem tak nieraz marnym .Sluchąj ojca co marudzi jest i przez ten klimat też jestem chory widząc jak to wygląda w rzeczywistości międzyludżka i światowa 

Więc po pracy w kuchni życzę dziś spokojnego wypoczynku w tym całym kieracie życia i walce o lepszy byt nieraz tak samotnie .

Jak chodzi o mnie idąc pod prąd widząc jak człowiek zabiegany ...

10:21, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 29 marca 2018
Mieć ...
I jak by tak się przyjrzeć Louis Fonsi jest nie tak super bo jest więcej latino kawałków w dobrym wykonaniu .Chociaż wiadomo to wygląda całkiem inaczej tam w życiu jak i w Polsce po alkocholu przy Disco Polo. Jak nieraz prawie wszystko co jest ILUZIOM Dziś mam czas więc słucham i tak telefon miliczy sam słucham jak za oknem pięknie się zrobiło prawie biało i wieje i jest strom telefon miliczy nie ma nikogo na fb więc daje coś cieplejszego . Bo każdy wie lub nie jak się zyje tam w fawelach i Slumsach nieraz w Bronxie . Tak pięknie nieraz tyle ludzi jest ukrzyżowanych .Ze nie ma zmartwychwstania i gdzie był wtedy bóg gdzie jest teraz gdzie wojny zamachy gwałty narkotyki handel ludźmi bieda wyzysk . Oj takie to kłamstwo na kłamstwie ....
Własnie dziś klubowo mój hit klubowy Nie karzą mi słuchać muzyki więc słucham tutaj i myślę ze to będzie hit . Więc trochę fajnie jest tutaj z Jezusem z kościołem i ludźmi tam . Ps Jest śnieżyca znowu zima wróciła
Co tu dziś napisać jaką muzykę dać ...
środa, 28 marca 2018

Ja już zwariowałem ..

Lubię chodzić po lesie siedząc na łonie natury medytując na lonłe natury .i tak naprawdę sam widząc nowy wspaniały świat gdzie niedługo może być że roboty będą pracować za ludzi .

I tak Polska to coraz bardziej kraj gdzie ludzie kuźwa nie pracują u siebie w kraju i jada do nas i są narodowośći z innych keakra bardziej niż bardziej bardziej niż kiedykolwiek.Ale historia wszystko kiedys pokaże że może być za późno.

Ale nic ktos juz o tym pisał mówil i tak nikt nie chce słuchać.Mialo być tak pięknie ale czy jest naprawdę.

Piszą ze w Rojsi bieda a czy w Polsce nie ma jej.Co tu za raj każdy ma że starczy do pierwszego i odpowiednio zapłacone . Emerytury są na poziomie.Rodziny się kochają . jest naprawdę kraj bardzo Chesztcijanski nie ma związków na tak zwana kocią łape.Polityczy sa super Nikt się nie zabija i non ma biedy bo każdy ma pracę i prawo mówić co chce i kazdy to siebie mówi bracie siostro .I każdy sobą pomaga w z złych chwilach.W ogóle złoty wiek.

21:08, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Nie ma co liczyć że Internet taki cool .Nie to jest naprawdę łatwe to stwidzenia  i w sumie nie as tak.To jest naprawdę bardzo maszyna do sterowania i inwigolowania nas czyli masami ludzi .

Jak prasa i media też do robią tak ktoś tam siedzi w środku .

Nowy ład społeczny nie taki piękny .

20:54, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 27 marca 2018
Miała być piosenka rapera 50 centa ale nie będzie. Wiadomo z czym dziś wiążą się piosenki.Chyba ze to nie nie oczywiste . Ale będzie kawałek też USA.CHOĆ TYLE LUDZI w Polsce nieraz wiele zrobi nawet w tej branży wiele dla $$ i jeszcze raz dla $$ choć o tym wprost nie powiedzą Więc coś nie śmietanowego jak się żyje naprawdę nie w słodkiej Ameryce ..GDZIE w PL JAKIE TO WSZYSTKO PODOBNE
Kuźwa ..
Mamy wszystko dziś .Ale czy naprawdę ??
poniedziałek, 26 marca 2018
A ze oglądam swoje zdjęcia ...
Tak ze patrzę na kuchnię i wszędzie kuchnia .Nieraz nie ma innych tematów .A poza tym ..
sobota, 24 marca 2018

I tak człowiek nieraz zostaje sam nawet na urodzinach po pracy pijąc piwko .I tak wypije sam ten kielich goryczy .I tak go piję sam .. 

Wczoraj w kuchni dziś też trochę w kuchni .Wiec  może bym ją napisał jak to jest w kuchni .

Jak jestem a jednak mnie nie ma . Pragnąc pragniemy nieraz i niestety nieraz samotnie spacery .No z psem nieraz lub samotnie.Tak i znów książka Viktora Hugo się sprawdza .

Wczoraj pijąc królową czyli Whisky z lidla i tak każdy tam chodzi .I tak mam dwie kobiety w około i więcej w pracy i jestem sam nawet w sexie .Kużwa który nawet wczoraj w WC nie wyszedł.

Powiedziec komuś że jest sie faktem i to kolegom bo mam dość zmij . To jeszcze będzie pijatyka że mną .

I gdzie jest on Bóg pytając się ludzi co śliczna na pielgrzymkę nikogo bo nie było .Wiec  nie chodze juz do kościoła a raczej do nich .

Wiele by tutaj napisać i wiele zostało napisane i co z tego ...

 

11:51, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Zwiedzam świat tak złudny tak ulotny

Zwiedzam świat marzeń i snów 

I tak w sumie gdzie byli wszyscy widząc tą złudę .

Tak samotnie jeszcze kurwa mać się nie czułem 

I piękny jest świat kiedy ma się 18 lat .

 

05:59, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 22 marca 2018

Tak chciałem więcej napisać dziś . Że choć się nie kleji wszystko i raczej znieczulica jest ...

Choć pracuje gdzieś tam bywając nieraz .Tak trzeba się przyzwyczaić to samotnych dróg . Zresztą .

Nagle wszystko przystało i przestaje mieć znaczenie

.

02:34, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
środa, 21 marca 2018

Urodziłem się na ziemi niczyjej gdzie człowiek człowiekowi stworzył piekło.

Urodziłem się aby pragnąc marzyć i śnić gdzieś tam daleko bywając cieniem życia ,z cierniem w marnej egzystencji .

Gdzieś daleko nie widząc stawki gdzie znowu tylko samotne łóżka jak samotne smacery i tylko nieraz krew pod i łzy .A nie miłość spełnienia czas.

06:19, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 20 marca 2018

Tak naprawdę to nie leżę nie patrzę (jeszcze )w sufit .

Tak naprawdę to palę w piecu robię obiad i to jeszcze nie sobie.Robie zakupy nieraz  nie sobie robię zdjęcia też nie sobie .

Tak naprawdę to ludzie kuźwa ludziom zgodowali ten  los .I nieraz każdy sobie .i nieraz jeszcze zgodowali ten los zwierzetą  tak że oglądając najnowszą historię XX wieku to jesteśmy  gorsi niż zwierzęta . Zresztą XXI wiek nie lepszy 

Ale co z tego z gotuje w domu sióstr że robię herbatę starszej pani .Co z tego ze widzę podłość  ludzi .

Bowiem wszędzie krzyże kościoły i w domach też a ludzie kuźwa jak się zachowują chodząc do kościoła  a potem po nim .Co za ignorancja pycha złość i nienawiść . wliczając obojętność i plotkowanie .

Żebym nie był taki właśnie nie będę pisał o tym jacy naprawdę tu tutaj blisko są dla siebie ludzie kuźwa bo to smutne .

Kiedy ktoś myśli o innym zle wczale go nie znając . Kiedy i ja mam zmagania z ludźmi blisko tutaj na tym łez padole zmagania z pracą znowu wracając do starych dziejów .Bo jak się lubi co się ma to się robi co może .Gdz Gd nawet chleb ze smalcem nieraz smakuje wyśmienicie wybornie jak się nie ma wyboru .Wiec  nie ma diety nieraz oglądając różne historie .Bow Bow głód jest naprawdę najlepszym doradczą kiedy ktoś to kuchni dorabiania nie wiadomo jaka sztukę . Gdzie ktoś tu je ostatki .

I znowu nikogo nie było i sam w świecie przekręciarzy i kombinatorów wróciłem w tej marnej egzystencji bycia tutaj to swojej byłej firmy kiedy to wszystko tak naprawdę kiepsko wygląda jak w kiepskich  we wszystkim nieraz i na pewno nie tylko w tym kraju 

Przynajmniej słonce było w tej walce choć jestem cieniem życia tak naprawdę

03:12, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 19 marca 2018
Tak jak telenowela … Tak jak telenowela .Zycie kręci się a nawet lepiej .
Widzę to piekło oj i znowu coś kuźwa pękło ..
niedziela, 18 marca 2018

Właśnie oglądam w tle w telewizji film klasyczyny na Stopklatka .

W sumie byłem na nowej wersji w kinie .Ile ja byłem sam nieraz razy w kinie .

W sumie starszą wersja ok .

I w sumie nie igra się z życiem i śmiercią pomimo że tacy ludzie nie raz że jesteś sam ze są tutaj okropni .

Tak to jest naprawdę jest że dostało się życie .Ch Choć nieraz jest okropne i samotne z samotnymi podróżami nieraz nie z tymi ludźmi .Choć nieraz spotyka się normalnych w miarę ludzi  których się wspomniana .

Wiele by pisać we wpisie na temat życia kiedy nieraz bywa tyle wspomnień w głowie . Ludzi których nie ma .

Kiedy sam sprzędzas czas .Nawet dziś na chwilę daleko od cywilizacji bywając .Kiedys chodząc do kościoła a dziś nawet tam nie zaglądając .

W sumie piękne słońce było i następny dzień mija miesiąca życia kiedy już nie miałem żyć to naprawdę myśli się nieraz w tym nędznym świecie bajZlu życia inaczej .No nieraz w tym kurestwie i dziadostwo .

Pomimo widząc zmiany nie na dobre kiedy i biceps nie taki co był jak i klatka piersiowa .A sex i szukanie związku to nie taka piękna i prosta sprawa w giełdzie wymagań .Co nie ma nic wspólnego z miłością i życiem w dwoje i nie tylko .A taki właśnie los sobie sami gotujemy w tym nędznym kłamstwie internetowym nieraz bo nie zawsze.

Więc dalej gdzieś moja lina życia biegnie gdzie jeszcze mnie tam nie chcą .

Pomimo z zmagań z szukaniem pracy i lepszego życia .Mając nieraz to co mam ....

21:32, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3
Archiwum
O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi