Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
piątek, 30 listopada 2012
I tak zacząłem pisać wpis o życiu człowieku oraz o mnie .Dawno zapisany na kartkach papieru czekający tylko na pokazanie światu blogowemu.
czwartek, 29 listopada 2012
Właśnie kiedy zaczynam pisać leci film w kocham kino na TVP2 o nazwie Prorok. Film francusko Włoski . Zapraszam na wpisz

Tagi: tv
23:21, krzysztof213
Link Komentarze (1) »
wtorek, 27 listopada 2012
Dziś zwykły a raczej nie zwykły szary lub mniej szary dzień. Pali się tylko światło laptopa bowiem zaszyłem się w swoim pokoju i słucham radia 3 leciał właśnie magiel wagel. Pozatym historycznie z wiadomośćiami
niedziela, 25 listopada 2012
Właśnie kiedy zaczynam pisać leci Masterchef ... Kto chce wiedzieć jak dziś spędziłem dzień to zapraszam do środka
piątek, 23 listopada 2012
Wczoraj nie miałęm chęci piszać bo nie miałm natchenienia na piszanie. Ale dziś zato trochę o wczoraj oraz o książkach zapraszam
środa, 21 listopada 2012
Byłęm na spacerze dzis w mojej małej miescinie .I chcę napiszać takie krótkie przemyslenia o nim i tym dniu który leniwie minuta za minutą się snuje powoli zblirzająć się do końca
wtorek, 20 listopada 2012
Czas na trochę moich przemyśleń o życiu tutaj na tej ziemi nie tak kolorowej ziemi gdzie tyle ludzi ma depresje i wielkie problemy . Coś z tych czarnych wpisów o życiu .
W końcu wracam do mojego bloga na temat książek .Tym raz proza Polska godna poleczenia lub nie
poniedziałek, 19 listopada 2012
Witajcie tym razem z Gdańska. Tym razem krótko o kryzysie związanym z moim położeniem. Chociaż wiadomo mogło być gorzej jak i mogło być lepiej ale jest jak w tej Polsce gdzie znowu szukam wiatru w Polu i wydaje kasę nieraz nie potrzebnie a ona idzie dość szybko z mojej kieszeni i portfela .Bowiem cały Gdańsk kosztuje trochę mnie kasy. Ale wszystko żeby zdobyć jej trochę więcej Chyba jestem w potrzebie szukania pracy i kasy.
niedziela, 18 listopada 2012
Robie dziś jeszcze taki mały nocy wpis o dziś przed snem Dni tak szybko mijają już minął następny tydzień...
piątek, 16 listopada 2012
Już 16 kiedy zaczynam piszać w ten dość leniwy dzień a raczej już wczesną noc .Ucziekająć z domu chociaż na chwilę przysedłem do bibloteki we Władysławowie......
czwartek, 15 listopada 2012
Dziś tez swieto mlodego wina i dzien rzuczania palenia jak chodzi o kartę z kalendarza
Witajcie moi czytelnicy .Kiedy pisze.... Dziś tez skończyłem wszystkie kursy i nie wiem ... Kto chce dowiedziec sie wiecej zapraszam na wpis
wtorek, 13 listopada 2012
Dzis czas zrobic krotki wpis o osiedlu na ktorym mieszkam .Chodzac juz innymi drogami .jak na razie chodzac swoja drogą. Dawno nie pisałem wiadomości z blokowiska .... Ale to wszystko przeminęło i chodzę na razie innymi ścieżkami czyli mam kursy i szkolenia. Nie mam wiele czasu na piszanie ....
sobota, 10 listopada 2012
Pogoda na morzem raczej powoli robi się sztormowa jak to bywa nad morzem wiatr zaczął wiać słychać go za oknem .Ludzie się pochowali przed taka pogodą do swoich małych lub większych domków . Więc postanowiłem chociaż trochę napisać bowiem .Dziś zacząłem następny kurs tym razem
piątek, 09 listopada 2012
I polecam sobie i wam moi drodzy czytelnicy i czytelniczki. Może w końcu znajdzie się kobieta która lubi taką muzykę co ja lub ew toleruje ją Wiec trochę rocka na rozkręcenie
To ostatnio czasami myślę sobie.
czwartek, 08 listopada 2012
Dziś o śnie bowiem sen może być odwiedzeniem różnych ręczy nawet wspomnieniem tamtego życia szczególnie taki realny I taki tez taki miałem
środa, 07 listopada 2012
Dzień jednak był szybki i szybko minął dość był wietrzny i zimny. Już coraz mniej liści na drzewach a więcej na chodnikach .Byłem dziś w pucku i widziałem ze tam prace porządkowe w Toku czyli grabienie liści i sprzątanie ich . .Kurs jeden i drugi zaliczony. Ale od początku no prawie.
wtorek, 06 listopada 2012
Tak właśnie na zakończenie dnia taki wpadł mi pomysł z mojego Facebooka
 
1 , 2
O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi