Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
RSS
czwartek, 27 kwietnia 2017
Dziś jeszcze zdjęcia daje spotykając swoją ciotkę na rybkach bo co ja z nimi zrobię . Kocha się nieraz takie widoki. Takie realne piękno dając dziś piosenkę i kończąc i robiąc tez zwykłe całkiem zwykłe rzeczy jak zakupy bo też jest całkiem zwykłym człowiekiem .
Dziś rzecz o miłości i nie tylko o miłostki chodzi w tej grze i nie tylko o tym. W opowieści obywatela x
wtorek, 25 kwietnia 2017

Tak na chwilę lepiej po Sułtanie czyli Wspaniałym stuleciu Sułtanka Kosem.

Znakomite dialogi i akcja niczego sobie.

Jaka to prawda co to oni tam dziś dawali o śmierći i źyciu .

Ze CZŁOWIEK JEST WE WIĘZIENIU ŹYCIA .Tak nieraz to prawda szczera prawda.

Ale CIĘŻKO POŁKNĄC GORZKĄ PIGÓŁKĘ Z GORYCZĄ ŹYCIA.

I nieraz to tak nie działa ze się woła o pomoc a ktoś pomorzę .Można wołac i zostać jak w bajce smutnej pt Dziewczynka z zapałkami w tym pięknym a nieraz tak paskudnym kraju nie raju.

Zresztą mam przykład jak Ruch narodowy co się zwią katolikami ale innych by pozabijali ...

Pogoda dzis brzydka ksiązki czekają, gdzie wracam do młodośći ,gdzie wchodzę w świat politycznych gierek i konekcji.

Czyli Dom Kart i Dziwna myśl w mej głowie.

Zresztą dziś odałem w samą porę książki w bibliotecze do DKK czyli od DKK dyskusyjnego klubu książki.

I tylko słyszę znów śmierć tam śmierć,tu śmierć.Bowiem dwie sąsiadki poszły do ziemi w zaświaty do nieba być może .

Tak ludzie się zabierają wszędzie się zabierają.Jak mi jeden człowiek powiedział-Jedyna sprawiedliwość ...

I na tym dziś koncę .

21:50, krzysztof213
Link Komentarze (1) »
Tak rzeczywistość prawdziwie sprawy prawdziwe porażki małe i duże dramaty .Tylko co człowiek może co może napisać w tą niepewną pogodę jak i napisać w ten nie pewny świat dla każdego nie pewny dzieje naprawdę wiele się dzieje. Jakby ksiądz ze tu nie będzie idealnie i nie taki super na ostatnim pożegnaniu Jeszcze z ogłoszeniami i firmami jak chodzi o pracę nie tak super . Piszą z biblioteki i mając inne swoje sprawy w tle .Pisząc w miejscu spotkań rozmów i książek gdzie wiele zostało napisanie i nieraz powiedziane .Wraz z rozmowami z paniami z biblioteki .

Babel wielki Babel świata.Jak to się wszystko łączy ze sobą .Zresztą czytam Orahan Pamuk ksiązke pt Dziwna Myśl w mej głowie.

Papiętam jak jedna pani z ciastkarni powiedziała mi w ciastkarni-Wszędzie jest tak samo.

Oj jaka to prawda wszędzie tak samo .

Jeszcze dzis słyszałem o fenomenie ludzi co siedzą samemu w pokoju .Słyszałem w radiu 2 pl radia.

Jaki to fenomen co Sokół rapował o tym . ze ludzie są podłoczeni do cyber przestrzeni .

Jak to prawda z Ghost in the Shell.Między fikcją a realem bo to się zdarzyć może .I się zdarza .

A życie i tak nadal ciężkie w XXI wieku .

Ba nawet moje życie w tej przestrzeni nowej.

I jeszcze jedno.

Przychodzę do kina a i akurat trafiam na film ten o którym piszę .Przypadek czy przeznaczenie ?oto jest pytanie .

10:38, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 23 kwietnia 2017

Znów niedziela 

Kacynce juź są idą kładką edukacyjną.Tylko czemu.? był ośrodek zeglarski a juź nie ma i chcą zrobic nowy ośrodek źeglarski.

Jestem po pracy zmęczony i nie tylko po pracy po połapałem fakty .Cicho połapałem fakty .

Ludzie własńie ludzie .Bo okazuje się ze nie rodzina prucz Mamy ,tylko opcy ludzie są lepsi nieraz niz ta cała rodzina .

10:39, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

Znów niedziela 

Kacynce juź są idą kładką edukacyjną.Tylko czemu.? był ośrodek zeglarski a juź nie ma i chcą zrobic nowy ośrodek źeglarski.

Jestem po pracy zmęczony i nie tylko po pracy po połapałem fakty .Cicho połapałem fakty .

Ludzie własńie ludzie .Bo okazuje się ze nie rodzina prucz Mamy ,tylko opcy ludzie są lepsi nieraz niz ta cała rodzina .

10:30, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
piątek, 21 kwietnia 2017

Nad morzem wieje lecz morze dziś spokojne kutry raczej posły w morze .Bo są rybacy jak za czasów Jezusa.

W Polskiej kulturze Jezus jest wysoko ze pod krzyźem wiele się dzieje .Lecz sam nie jestem święty .Wiele wasi kłótni jest wszędzie między bracmi jak to mówią w kościele .Nawet sam to przezyłem kiedyś.No i gdzie w tle walka o kasę hajs jak walka o ogień i Polak nieraz polakowi wilkiem .Jak spiewał Czesław Niemen dziwny jest ten świat.Nawet pragnien i marzeń. Ale marzę chociaz o spokoju w źyciu pomimo wojen i nie pogodzonych rodzinach nawet tez mojej nie idealnejk jak rok temu tak i w tym roku prawie jak tamtym.

Bo znów wracam do pracy  ...ale to inna historia ale jednak związana z zyciem.

Fb

14:38, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »

I taki szczegół.

Mijam w podrózy cmentarze ba nie raz mijam .A wczoraj znów mijałem ludzi z kwiatami,z więcami .Przeciaz nieraz tez na spacerze mijałem cmentarz Srebrzysko i pogrzeby nieraz wraz z krematerium .

A tu znów porzeb i tak słucham dzis Franko byłem u kolegi jednego z nielicznych .No nie chodze nawet do rodzinny .Tak taką mam rodzinę .To tylko nieraz jego chodzę porozmawiać .

Jakie to smutne kurwa smutne jak piosenka co leci w RMF Classic Seweryna Krajewskiego pt Ucieczaj skoro świt 

As mi się nie chcę iść na zadne rózance jak ludzie ludzie tacy są dla siebie w tej wierze w tej wspólnocie haha jak to się mówi jak ksiądz Braci .

Zmarł Wujek co był Rybakiem.A na końcu z nim tez została garstka ludzi .

Tylko ze naprawdę nie chodziłem tam latami ,a myslałem u i tylko myslałem zeby tam pujść.Ale nie udało się.

Tak to jest jak rapuje Lukasyno.Kaźdy źyje swoim źyciem...

A potem tak to jest ze kazdy biegnie na pogrzeb .Co za farsza .

09:52, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 kwietnia 2017
Znów w bibliotece sam na sam z biblioteki do biblioteki czytam gdy w Polsce szacuje się 50 % nie czyta a i księgarnie nie mają racji bytu.Zresztą tutaj więcej piekarni niż księgarni ,bo jest jedna .Znów wychodzi chociaż to nie moje słowa "Chleba i Igrzysk" I dziś o tym i i nie tylko bo trochę info .Trochę widząc co się dzieje w świecie jak NIBY COŚ NOWEGO JEST A JEDNAK TAK STAREGO jak ŚWIAT STAREGO
Tak więc dziś w podróży następnej podróży życia. Będzie filmowo z poważnymi sprawami bo kiedy kiedy ja nie byłem w Kinie.Już był czas na kino as lepiej w głowie się zrobiło. Zamiast dobrej wódki było Kino

Być świecie zobaczyc tyle ludzi .Szczególnie w lato we wielu miejscach turystycznych.

Być w świecie i zobaczyc jak człowiek zwykły jest sam i mały .

Mając tyle znajomych poczuć jak ma się prawdziwych znajomych co moźna policzyć kolegów na palcach jednej ręki.

Zostając sam dzis z psem nie marząc juz o wielkiej miłośći bo jakoś tego nie ma jak wielkie uniesienia.Ha wielkie unieszenia widziałem w filmach porno .

Widząc w źyciu miłość co rozszypuje się jak domek z kart.

Wiec tylko znów sam na sam z psem w pokoju słuchając radia.

Przedem sam na sam z kawą i ze spacerem z psem w leszpą pogodę niz wczoraj.

To jak masz kogos bliszkiego to szanującie sie bo ludzie .

 

 

08:25, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
środa, 19 kwietnia 2017

Nie to nie źycie.To człowiek dla człowieka jest taki.....

Bo jak słyszę życie to mnie to wszystko wkur..wkurza .

Systemy się zmieniają świat się zmienia a człowiek dla człowieka się nie zmienia i pieniądz tez taki sam lecz trochę inny .Tylko ze on zmienia człowieka oj bardzo zmienia...

Znów zresztą przetasowania w kartach źycia i to poważne widząc ten klimat ludzki w tym dlamnie skansenie źyciowym .I nie chodzi mi dokładnie o moje miasto ,chociaz to ten miasto z historią i tylko w którą stronę ono idzie jak piszę się w prasie takie reczy.A pracodawcy tu nie zawsze tacy super .Oj poznałem te tutaj schematy pracy dla kogoś ,ale tak to jest urodzic się pod tą gwiazdą a nie inną widząc naród dorobkiewiczów i to nieraz dorabiając się na kims.

04:41, krzysztof213
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 18 kwietnia 2017
Tak to bywa i piosenkę dedykuje sam sobie bo byłem na chujowym fb I CZEKAM CZEKAM I SIĘ NAWET NA WITAJ NIE DOCZEKAM . Sam na sam jak to w życiu bywa WOLĘ SAMOTNOŚĆ NIŻ FAŁSZYWĄ BLISKOŚĆ
Dziś muzycznie bo nie było na poważnie . Bo co to leci nieraz w tv i radio musi być odpowiednie a tak ta muzyka jest nie odpowiednia dla ludu.
Piszę sam dla siebie może jeszcze dla paru osób po świętach ..,
czwartek, 13 kwietnia 2017
Tak więc dziś muzycznie w samotne noce bezsenne samotne nieraz dni w samotnych spacerach .Nocach ze wspomnieniami .Ranach nie wyleczonych do końca . Piszą nawet sam dla siebie może i pijąc sam na sam ze sobą . Życie naprawdę nie bajką jest opowiadając sobie lepsze dziś w nocy historie o życiu tak pięknym tak przemijającym z pięknymi wspomnieniami . Ludzi lepiej myśląc o nich dobrze licząc już licząc na siebie na swoje siły starając się być miły w nie miłym świcie pędzącym ludzkiej obojętności i bezwzględności .Gdzie zostaje parę osób o niektórzy sami ze sobą są.
Tak dziś taki tekst zlazłem w Facebooku jak chodzi o kościół. Zresztą temat jest na czasie ,dziś wielki czwartek.
środa, 12 kwietnia 2017
Tak tu się dzieje .. Ale nie o tym bo znów ze mną źle się dzieje .. Dzieje się ze as czasu brakuje na napisanie wszystkiego . Dzieląc się dziś czymś dla was . Znów zastanawiając się czy to ludzie czy Ja czy świat jest taki kurwa czy może my dla siebie ...
wtorek, 11 kwietnia 2017
To jest też na dziś gdy właśnie żadna nie dzwoni . Oj a ja marnuję się dziś. Ale nie tak bardzo mam czas dla siebie .Lecz nie lubię być nieraz dla siebie . Więc dziś franko bo tak to własnie jest.
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 155
O autorze
Zakładki:
My favorite blogs
My favorite internet side
My films (trailers)
MY Music
Tagi