Bardzo osobiste przeżycia z mojego duchowego życia .Oraz z mojego małego świata i nie tylko Z końca świata
Blog > Komentarze do wpisu

I WIDZĘ MAŁO MAM CZASU

I widzę mało mam czasu ..

I widzę mało mam czasu i nie będą rozmowy o pieniądzach jak dobrze czy źle mieć kasę i jaka idea jest lepsza czy jaka wiara. Mijając mój świat stary i mały ludzi co mieli być a ich nie ma

Czas znowu uciekł zrobiłem krótki przegląd prasy widząc co się dzieje na potworku moim tez trochę. Co mógłbym wiele napisać .Nie znając człowieka jak go nieraz biorą za idiotę .A zresztą jeden idiota mniej czy więcej w tym cyrku przebierańców nieraz to okey niech będzie .

Tak dziś w kuchni walcząc o lepszy czas sprzedając te wszystkie tłuszcze i kurze .I nieraz po łokcie w wodzie i na mopie jadąc lub na skrobże i ba nieraz gotując gdzie ktoś mnie chwali nawet ze to domowe gotowanie .Co z tego oni o mnie .O jaki ładny mądry i chuj z tego i owego jak kurwa przeżyłem kurewstwo i przezywam .Tyle sam idąc czasu a teraz nieraz nawet sam nieraz w samobójczej drodze widząc przegląd ,a raczej czytając wiem co się dzieje jaki dramat w świecie gdzie nie da się ukryć kościół nieraz to tylko biznes jak i piłka .Nie mówię i nie piszę ze zawsze .

Więc gdzie się zgubiła cała ludzkość swoim złudzeniu i gdzie człowiek co potrzebuje miłości i bliskości .

A tak bywając w knajpie siedzą trzy kobiety i rozmawiają o doktorach .Hehe nie one już nie potrzebują bliskości one chcą jak jak Kleopatry damami .I znowu walka kast i klas w tle.

I dalej więc trzeba poczytać samemu książkę .Co następną bo ostatnio skończyłem Pedro Marial pt Noc z Sabriną Love .Co naprawdę ciekawą lekturą się okazała .Co w sumie nie było tam i nie tylko o jednym i to była bardzo ciekawa podróż ..

Dalej już pobiegnę może sam a może nie w tym całym dramacie ..Mając swoją podróż

 

Uciekaj chłopcze od wielkich idei co
Niczym bajeczne race płoną nad moim miastem
Wstawaj i biegnij tam
Gdzie mały człowiek jest
Biegnij zadając ciosy
Wrócą ugodzić cię

Biegnij teraz jak łagodny zwierz
Biegnij by dowiedzieć się
O sobie samym i o świecie co
Zimny jest jak lód




poniedziałek, 18 czerwca 2018, krzysztof213

Polecane wpisy